کت و شلوار آرنا شهرک غرب | مناسب ترین چگونه یک کت و شلوار جسورانه شیک بخریم (10 قانون طلایی) -

کت و شلوار خریدن نقی و ارسطو - پایتخت 3

کت و شلوار آرنا شهرک غرب | مناسب ترین چگونه یک کت و شلوار جسورانه شیک بخریم (10 قانون طلایی) -

آستین‌های کت باید به نقطه‌ای ختم شوند که دست‌های شما به مچ دست می‌رسد و 1/2 اینچ سرآستین پیراهن شما را نیز نشان دهد.

اطمینان حاصل کنید که می‌توانید بازوهای خود را آزادانه حرکت دهید. به آغاز یک آزمایش، بازوهای خود را مستقیم به مقابل صدر خود بیاورید تا از کشش کت در قسمت ساعد مطمئن شوید.

پدهای شانه به شما کمک کنند به روی “V” بیشتری برسید. برای مردانی که شانه‌های باریک دارند، پدها هرگز نباید زیاد جسیم یا مسلم باشند و تنها  کافی است شانه‌های کت را به‌تناسب برسانند.

یقه‌ها باید صاف روی سینه شما رسم بگیرند.

بسته به قسم بدن کت شما می‌تواند یک یا دو چاک داشته باشید. اگر باسن بزرگی دارید، دو توصیه می‌شود. ایده استفاده از چاک این است که پشت کت روی باسن شما ممتد نشود.

خط کمر شلوار باید راحت باشد. اطمینان حاصل کنید که می‌توانید دو اصبع خود را در هنگام پوشیدن شلوار به کمرتان بچسبانید. شلوارهای کت‌وشلوار معمولاً کمی بالاتر از شلوار جین مستور می‌شوند و روی باسن را  کامل می گیرند. معمولاً کمر کت شلوار مردانه در ناف یا درست زیر ناف می‌افتد.

کت و شلوار زنانه به انگلیسی | مناسب ترین راهنمای خرید کت و شلوار مردانه – چگونه یک کت و شلوار خوب بخریم؟ -

پاچه شلوار مدل slim-fit تنگ تر از مدل های دیگر بوده و قد شلوار آن نیز کمی کوتاه تر است. در حقیقت پارچه شلوار آن در حدود قوزک پا (یا بالاتر) ایستاده و با کفش مماس نمی شود. بعلاوه این طرح شلوار، با ترندهای تازه بدون جوراب، یا استعمال از جوراب های طرح صلابه و رنگی، تطابق بیشتری دارد.

گر یک خیاط اختصاصی به‌سبب وجود داشته باشید، قطعا خود او معیارهای لازم برای اندازه گیری سایز شما را در برگزینی دارد. ولیک اگر، مانند 95 درصد از مردان، باخیاط خاصی کار نمی کنید، می بایست شیوه استاندارد اندازه گیری سایز قسمت های مختلف بدن خود را دلیل باشید. دانستن نحوه اندازه گیری سایز بدن، از بهر خرید کت و شلوار ی که کاملا اندازه شما باشد، بایسته است.

به‌جهت تعداد گیری سایز خود، به یک متر نواری و یک نفر نیاز دارید تا به شما کمک کند. در هنگام اندازه گیری، بهتر است یک پیراهن یا تیشرت، و یک شلوار غیر جین به تن داشته باشید. در تمام مراحل، متر را جوری بگیرید که کاملا صاف و کشیده باشد.

کت و شلوار - کت و شلوار e زنانه به ترکی | ارزانترین نکاتی که حتما برای انتخاب کت شلوار مناسب باید بدانید!  -

پیشنهاد ما به شما، از روچی است!

باید قد کت دقیقا موازی و در راستای قد آستین باشد. به عبارت دیگر تصور کنید که پشت کت یک خط پرداخته و مستقیم باشد، باید انتهای کت روی کفل قرار بگیرد و از آن پایین‌تر نباشد. اضافه بر آن قد کت نباید بلندتر از قد آستین باشد؛ بلکه باید بتوانید با انگشت به خوبی زیر کت را لمس کنید.

تنگ و یا گشاد بودن کت چهره‌ای نامرتب و خشن از شما به نمایش می‌گذارد. هنگامی که دکمه کت را می‌بندید، نباید دکمه‌ها به سختی بسته شوند و با اینکه آن‌قدر کت گشاد باشد که فضای زیادی ایجاد شود. همچنین قسمت پایینی کت نباید روی باسن تنگ باشد. به همین دلیل بعد از پرو کت، یک‌بار دکمه‌ها را ببندید و بنشینید. با این کار میزان تنگی و گشادی کت در قسمت دکمه‌ها و پایین کت مشخص می‌شود.