دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم 2022

یکی از موثرترین دستگاه ها از بهر رفع موهای زائد در قسمت های مختلف بدن بوده که دارای ویژگی های منحصر به فردی میباشد این دستگاه دارای 2 هندپیس مجزا است، طراحی این دستگاه به نوعی انجام شده است که سهولت انجام کار را برای کاربر فراهم خواهد کرد، در ادامه مشخصات بیش تری از این محصول عنوان شده است.

با متمرکز آفریدن ضیا های نور باعث تخریب انتخابی فولیکول های مو در ورقه میگردد به طوری که یا رشد مو را مهار کرده و یا رویش آن را به تاخیر می اندازد.

نکته ی عظیم در استفاده از ، معرفت انواع طیف رنگ های پوست میباشد، نیز کوه طور که میدانید در مجموع 6 غضب رنگ پوست بود دارد و برای طیف رنگ های مختلف پوست از طول موج های مختلف استفاده می شود به طور کلی دستگاه لیزر عمل فسخ موهای زائد را به کمک 3 طول چین‌خوردگی سطح آب مختلف ادا می دهد.

جدیدترین دستگاه لیزر تیتانیوم | قیمت و خرید دستگاه لیزر دایود تیتانیوم 2022 -- جذاب ترین

همچنین نتایج نشان می‌دهند، لیزر دایود ۸۱۰ نانومتر موثرترین لیزر برای رفع موهای زائد پوست‌های تیره و متوسط ​​است. زیرا مقدار فوتون‌های ربایش شده میانجیگری هدف با افزایش تعداد فوتون‌های عبوری به درم افزایش می‌یابد. بنابراین افزایش تعداد فوتون‌های جذب شده می‌تواند به فولیکول‌های مو آسیب زیادی برساند. این طول تلاطم آب لیزر پوچ گونه عارضه جانبی و خطری را از قبیل سوختگی به‌سبب مراجعه‌کنندگان به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه این صحبت‌ها لیزرهای دایود تیتانیوم در مقایسه الکساندرایت از بهر هدف روش دادن انواع تیپ‌های پوستی گزینه بهتری می‌باشند.

مزایا و ویژگی‌‌های فنی منحصر به فرد این دستگاه، خریداری آن را برای هر کلینیک زیبایی ضروری کرده است. زیرا با تهیه آن می‌توان به سوددهی بالایی دست یافت. به‌علت پزشکانی که قصد دارند با خرید یک دستگاه امکان از بین حمل کردن موهای زائد در تمامی تیپ‌های پوستی را داشته باشند، خرید دستگاه لیزر دایود تیتانیوم توصیه می‌شود. خرید دستگاه لیزر تیتانیوم از هزینه‌های نگه‌داری پایینی به کوه طور سالانه برخوردار است. همچنین توانایی درمان تعداد بالایی از بیماران را در تاکی ساعت دارد. چنانچه تصمیم یقینی خود را برای خرید این دستگاه شگفت‌انگیز گرفته‌اید کارشناسان فروش ما در خدمت شما عزیزان خواهند بود.

دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم ساخت کجاست | زیباترین خرید دستگاه لیزر تیتانیوم 2022 با شرایط فروش بلند وقت -

از دیگر مزایای می توان به امنیت بالای کار با دستگاه و سرعت بسیار زیاد این دستگاه تلویح کرد این دستگاه دارای تائیدیه های امریکا و اروپا ، در داخل کشور خودمان هم دارای تائیدیه های حکومت صنع ، معدن و سودا و همچنین سازمان غذا و دوا می باشد.

با جمعناتمام ویژگی هایی که شرح دادیم اگرچه در حذف موهای زائد به وسیله دستگاه تیتانیوم به شرط استفاده صحیح عوارض جانبی خیلی کم و به ندرت ایجاد می شود، ولی برخی از افراد ممکن است این جزیه جانبی را پس از انجام لیزر تجربه کنند که شامل موارد ذیل می شود:

افرادی که پوست خیلی روشن و سفیدی دارند، ممکن است پس از انجام لیزر موهای زائد های تیره روی پوست خود دید کنند و در برخی مواقع ممکن است لکه های روشن تر چهره پوست های تیره نمایان شود.

آموزش کار با دستگاه لیزر تیتانیوم | تعمیرات تخصصی دستگاه لیزر موهای زائد -- با کیفیت ترین